tirsdag 31. august 2010

....flotte grytelapper og koselige hyller



Det har ikke blitt mye blogging i det siste, dagene fylles opp så fort og når kvelden kommer er jeg mer enn klar for senga. Men det kommer en tid for alt. Snart blir det lange og mørke innekvelder, og det gleder jeg meg egentlig til. Gode bøker, fyr i ovnen og levende lys......det kan da ikke bli bedre!


Bildene over er selvfølgelig fra kjøkkenet vårt, hyllene er da noe kaotiske.....men ganske så hjemmekoselige. Alt i hylla brukes daglig og da blir det fort litt "hulter til bulter". Grytelappene har jeg fått i gave ev en god venninne nå i sommer, og de har jeg blitt veldig glad i. Hun har laget de selv, og da er det jo ekstra stas! De minner meg om gamledager.......veldig koselig!

5 kommentarer:

  1. Veldig harmonisk og fint ;-)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig kjøkkenhylle! Synes den så ganske velorganisert ut, jeg :) Grytekluten så koselig ut, ja, og tykk og fin.

    Er det kokosmasse du har i den fine papirposen som det står cocos på? Uansett noe annet enn plastposen med kokosmasse fra Landlord.....

    Ha en fin september!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hmmmmm......like derre æ.....:-)

    SvarSlett
  4. Flotte, hjemmekoselige hyller, somslettes ikke var kaotiske!!! Og for en flott blogg du har! Legger meg til som følger og gleder meg til å se mer av hjemmet ditt. Lekkert! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  5. Nå har jeg lagt meg til som følger! Liker bloggen din, og håper å kunne legge inn en bestilling på nettbutikken snart!

    SvarSlett