tirsdag 23. mars 2010

Sjarmerende sykkelbutikker.....

....er faktisk noe en må lete veldig lenge etter i Norge. Er det noen som vet om en? Selv vet jeg om en i Kristiansand som har en meget hyggelig innehaver, med lun og god sjarm! Men,.....butikken hans er da på ingen måte noen estetisk perle. Den er og blir en sykkelbutikk med haugevis av sykler, tett i tett......

Bildet under er av Bells Bicycles i Hastings, England. Er den ikke tiltalende? Faktisk har jeg besøkt denne byen en gang på 80 tallet, men da hadde jeg et litt annet fokus enn det jeg har nå.....og sykkelbutikken la jeg slettes ikke merke til. Veldig dumt, for den ser da utrolig koselig ut!! Mye mulig at jeg må legge ut på en ny språkreise.....

1 kommentar:

  1. Sjekk ut www.denrustneeike.no (dårlig oppdatert). Søk også på "rottehølet" på YouTube. Fantasisk sykkelverksted og sykkelmuseum med bruktsykkelsalg på Bislet i Oslo.

    SvarSlett