lørdag 13. februar 2010

Mange,mange ganske så små skritt.....

Joda, pakken fra Danmark, fra Viva bikes kom i går....to store pakker.Nå står de på stuegulvet og roper på å bli åpnet opp. Men, det er et meget stort minus ved denne gledens dag! På hver av dem står det klistret en stor lapp; MÅ IKKE ÅPNES FØR DE ER FORTOLLET!!Det står en nettadresse på lappen( men jeg blir ikke klokere av infoen der) og et telefonnummer som fører til et sted hvor alle har tatt helgefri. Huff og huff.......Ja, da var det nok meningen at jeg skulle bruke dagen til noe annet enn å kikke på alle de fine sykkelhjelmene...pytt sann!!

Da vier jeg meg heller til innsamlingen av brukt tøy til Steinerskolens vårmarked.....vi skal ha et aldri så lite luxusloppemarked. Første tøyinnsamling er i dag......lurer faktisk på om jeg skal gi bort hele garderoben......eller, det er kanskje ikke mye der som kan kalles luxus? Sola skinner inn gjennom skitne vinduer her.....det er vår i sør!!

Ha en fantastisk lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar