torsdag 4. februar 2010

Jeg fant, jeg fant......


Nå er det nok sikkert enkelte bilder som ikke bør legges ut på bloggen, som kan gi leserne varige skader( eller iallefall et utrolig dårlig inntrykk) Men jeg gjør det nå lell, for det blir jo en flott kontrast da! På det ene bildet vises kjøkkenet slik det var da vi tok over huset. Det ekstreme rotet kom av at vi flyttet inn og startet å pusse opp samtidig med at jeg tok meg av overnatting for tusenvis av ivrige Kaptein Sabeltann gjester på ute på Hamresanden. Av slikt blir det kaos. Alt ble revet ut og det gamle panelet kom fram, taket var senket ganske så mye og gleden var stor da vi kunne plusse på takhøyden med 20-30cm. Vårt "nye" kjøkken fant vi på Finn.no, til en meget billig penge. Selgeren hjalp oss til og med å få det i hus. Vi er slettes ikke ferdige med kjøkkenet, men nå kan vi iallefall lage mat....mye mat.



Bak kjøkkenskapene fant vi to koselige vinduer. Tenke seg til å dekke til noe slikt! De er litt trekkfulle, så nye skal monteres bare våren titter fram. Gjennom vinduet skal vi etter hvert kunne kikke opp på hønsehuset som vi planlegger.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar