mandag 8. februar 2010

Hvilken nettbutikk skal jeg nå velge......


Det er et hav av muligheter der ute dersom en vil åpne sin egen nettbutikk. For meg har det vært helt uaktuelt å gå til et eller annet forma for å få designet en nettløsning kun tilpasset meg og mitt behov. Selvfølgelig har det her vært snakk om økonomi. Jeg har ikke tusenvis av kroner å rutte med, også er det jo ganske godt grodd fast i meg at alt er mer "moro" når det er billig! (joda, jeg kan godt øse ut litt penger innimellom.....men da skal jeg virkelig ha følelsen av at det var verdt det...) Derfor måtte det bli en eller annen ferdig butikkløsning på meg. Det jeg gjorde var å kikke rundt på alle de fine nettbutikkene jeg visste om, finne navnet på de som hadde levert dem ( med små bokstaver ett eller annet sted på butikksiden) , for så å klikke meg inn på disse firmaene. Akk og ve......her var det mye å velge mellom, mange ulike priser og sikkert tusen feller å ramle i. Jeg ble veldig forvirret, og etter et par telefoner ble jeg klar over at "alt kan faktisk kjøpes for penger".......og dersom du mangler det, må du dille med disse nettsidene selv. På randen til å gi opp kom jeg over en liten butikk,http://www.helenasrom.no/, som hadde en enekl og grei løsning som fenget meg. Etter å ha lest litt om damen bak butikken, tenkte jeg at DETTE GÅR JEG FOR!! Butikken kjøper jeg derfor hos http://www.mystore.no/ Dette er en billig løsning, og det beste av alt er at du får teste butikken gratis i 30 dager. Arbeidet du legger ned i testbutikken, kan du ta med deg over i den ferdige butikken dersom du ønsker det. Det er og veldig enkelt å betjene selve butikken, "selv mor uten mye dataerfaring klarer det". Det fine bildet er altså hentet fra butikken www.helenasrom.no. Ta dere en tur inn på hennes butikk!!!!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for kommentar hos meg! Vi holder på med oppussing av huset, deriblant kjøkkene ja. Det er fortsatt bare et tomt skall (mangler panel i tak og på vegger...)Må ha noe å gjøre så lenge - tar tid å planlegge et bra kjøkken!

    Høres spennende ut med nettbutikk! Sykkelutstyr for jenter er ikke dumt, har faktisk savnet sykkelting som er litt jentete. Kjøpte sykkel ifjor sommer og endte opp med knallrosa hjelm (eg. barnestr. - har ikke så stort hode;) Valget sto mellom sort og rosa, og den unge gutten i butikken syntes jeg måtte ha den rosa!
    Ønsker deg lykke til! Skal følge med her videre også! Mette

    SvarSlett
  2. Hei Marit!
    Kom plutselig over innlegget ditt.
    Så gøy at du ble inspirert av butikken min:-D Ønsker deg all lykke med din fine sykkelhjelm-butikk. Stilig konsept!

    Hilsen
    Berit
    helenasrom.no

    SvarSlett