onsdag 17. februar 2010

Et hjem som ligner på mitt.......

Dette hjemmet husker jeg at jeg har lest om før, så gleden var stor da jeg så det dukket opp igjen i nyeste Elle Interiør. Det var flere flotte interiør, som vanlig, i denne utgaven.....men dette var liksom "helt meg" og minner nok litt om hvordan vi har det hjemme hos oss selv......det er noe med dette å kjenne seg igjen.Et hjem som har blitt til litt etterhvert, litt etter som tingene har ramlet inn i huset. 

Bildene utstråler varme, ro og hygge......også kjenner jeg nesten lukta fra kjøkkenet. Fruen i huset satser på linser og bønner, og da kan jeg godt tenke meg deter en del vegetarmat med  i "bildet".......og det er det alle baste jeg vet! Ha en strålende dag alle sammen. Hilsen fra et Sørland som snart har snødd ned
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar